Rendes terepjárót csináltak egy Nissan GT-R-ből
A szokásos városi szabadidő-autókhoz képest ezzel még tényleg ki is lehet menni a dombok közé.
A szokásos városi szabadidő-autókhoz képest ezzel még tényleg ki is lehet menni a dombok közé.
Nemrégiben hajszál híján az Év Autója lett, hamarosan viszont véget érthet az Alpine A110 pályafutása.
Az újdonság árából akár öt Nissan GT-R Nismo sportkocsit is lehetne vásárolni.
Ilyen Juke garantáltan ritkán jön szembe az utakon, ennek megfelelően a sok száz lóerős japán kompaktnak alaposan meg is kérik az árát.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változata hamarosan gyártásba kerül, de nem túl gyakran jön majd szembe a forgalomban.
500 lóerős autókat vettek, hogy faragjanak a mentési részidőből.
A japánok ismét egy picit továbbfejlesztették a világszerte komoly rajongásnak örvendő sportkocsit.
Összesen 1000 lóerővel már elég tisztességes örömautózást lehet rendezni, valóban. Csak a rendőrség nem értékelte annyira.
Az biztos, hogy nem nagyon lenne látványosabb kulcsa autónak, mint a Nissan GT-R-nek, ha japánok ilyet adnának izomautójukhoz.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változatával hamarosan akár a közutakon is találkozhatunk.
A négykerekű szörnyeteg olyan egyedi külcsínt és olyan erős motort kapott, hogy egy normál GT-R unalmas tucatautónak tűnik mellette.
A Nissan GT-R-t szokás Godzillának nevezni, brutális teljesítménye miatt.
Az olasz Brill Steel Motorsport autójával egyébként is elég nehéz feltűnés nélkül bárhol megjelenni. Még Monacóban is.
Akadnak néhányan olyanok, akiknek még a sok sem elég. Pontosan nekik készült ez a sportkocsi.
Ez a japán gyártmányú autó alaphelyzetben sem gyenge, hát még így, brutálisan feltuningolva. És ez a példány most Tatabányán akár meg is vásárolható.
Íme egy GT-R, melyet nem feltétlenül látnánk szívesen a visszapillantó tükrünkben.